٭..پـ★ـرنسسـ✬ـے از دریـ☆ـاهاے دور..٭

ĀĞÄŦĮŸĂ

💕💞چالش بلک پینکی💞💕

1400/1/4 3:04
نویسنده : golsa
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقولا 

⊞امیدوارم که حال همتون خوب باشه و تو این شرایط ویرووسی خوشحال باشین⊞

🎉💕خب باید از همینجا پیشاپیش تولد عشق ترین کیوت دنیا یعنی لیسای خودمون رو تبریک بگم💕🎉

😙تولدت مبااااارک نوناااا لیساااااا😙

❤درکل تا روز تولدش وایسین یه پستی درست کردم کیف میکنین برای پستم تازه به مناسبت تولدش قراره یکی از آهنگای بلک پینک رو براتون بزارم😊

حالا دیگه بقیشو نمیگم سوپرایز بشین😇

و الان یه چالش معرکه برای بلینک ها دارم که اگه شرکت کنین خیــــلییییی خوشحال میشم😊😁

خب ماجرا از این قراره

:( شما آهنگ مورد علاقتون 🎶 از بلک پینک❤  رو تو تلگراف به من میگین و من برای تولد نونا لیسا🎉 که سه روز دیگس اون آهنگ رو تو پست ویژه ✌تولدش میزارم 🚀یعنی باید رای گیری کنم آهنگی که بیشتر گفتینو میزارم🎻🎸🎷

ولی وجدانا نا امیدم نکنینو نظر بدین و بگین کدومو میخواین😓

اگه نگین فقط پست ویژه تولدشو بدون آهنگ و موزیک ویدئو و ترجمه آهنگش میزارم😑

خب گزینه هاااااا :

۱- Hope Not

۲-DDU_DU  DDU_DU

۳- kick it

۴- forever young

۵- kill this love

۶- stay

۷- how you like that

۸- whistle

۹- ice cearm

۱۰- sour candy

۱۱- boombayah

۱۲- kiss and make up

خب دوستان گل و کیوت و خوشمل خودم گزینه ها زیاده هر کدومو خواستین بگین😊😙❤

راستی من از خودم اینا رو ننوشتم و لیست بالا پر طرفدار ترین آهنگ های بلک پینکه✌❤🎶

و اینکه اگه آهنگ مورد نظرتون تو این لیست نیست هم بازم بگین به طور ویژه بعدا براتون میزارم😊

واینکه اگه برای تولد لیسا خواستین چیز دیگه ای هم بزارم حتما بهم بگین😅 نخواستینم نگین 😅

درکل مهم نیس فقط خواهشا چالش بالا رو شرکت کنین اگه شرکت نکنین یعنی بلینک نیستین هاااا گفته باشم😕

خب منتظرتونم فقط توی تلگراف بهم بگین😁

و شاید تا تولد لیسا پست نزارم ولی مطمئن نیستم😘

❤ممنون از انرژیاتون کیوتا❤

≈فعلا تا پسـ🍀ـت بعدی≈

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)


4 فروردین 00 13:40
من میراکلولری ام نمیتونم شرکت کنم 😂
golsa
پاسخ
عزیزم من بلینک هارو گفتم اگه دقت کرده باشی😊❤