٭..پـ★ـرنسسـ✬ـے از دریـ☆ـاهاے دور..٭

ĀĞÄŦĮŸĂ

❤✌ســـــــلاام ۱۴۰۰✌❤

1400/1/4 1:23
نویسنده : golsa
98 بازدید
اشتراک گذاری

خب سه روزی میشه که وارد سال جدید شدیم

راستش درموردش نظر نمیدم چون نمیدونم که چجوریه و تجربش نکردم و الان که میگم تازه سه روز از سال نو میگذره

حسم میگه که سال خوبیه و خوبیهای زیادی توش هست و مثل سال قبل که گذشت نبود

اما یجورایی یه حسی شبیه دلتنگی هم دارم چون با اینکه امسال برامون خوب نبود و این ویرووس چینی لعنتی وارد زندگیامون شد و خونه نشینمون کرد اما امسال برامون یه خوبیهایی هم داشت

مثلا اینکه یه جوجه فسقلی وارد زندگی من شد و برای اولین بار فهمیدم برادر داشتن چجوریه و ....

 و در کل آدمای زیادی رو دیدم و باهاشون آشنا شدم و وارد مرحله جدیدی از زندگیم شدم و کلاس پنجم مجازی روهم به لطف کرونا تجربه کردیم

ولی غمگین ترش اینه که قرنمونم عوض میشه و مدتی که ۱۱ سال توش زندگی کردم داره عوض میشه و تغییر پیدا میکنه

ولی امیدوارم که قرن جدید که سه روزه شروع شده برامون خوب باشه و فاتحه کرونا رو تو قرن جدید و سال جدید بخونیم بره پی کارش دیگه پیداش نشه

و اینکه ان شاء الله برای همه نی نی وبلاگی ها سال خوبی باشه پراز عشق و لبخند و اینکه به تک تک آرزوهای قشنگتون برسین

منم که قراره تا پایان سال بخوابم حالا ماجراش

:(از قدیم گفته بودن که اگه لحظه سال تحویل کاری رو انجام بدین تا آخر سال همون کارو میکنین منم لحظه سال تحویل در خـــواب به سر میبردمو داشتم خواب جوکر میدیدم جاتون پر ( آخه ترسناک بود برا همون ) بعدش توپ سال تحویلو زدن از خواب پریدم دیگهـــ....😅)

شمام اگه قراره تا پایان سال کاری انجام بدین تو کامنت هاتون بگین😊

بگذریم دیگه انقدر از سال جدید حرف زدیم سال ۱۴۰۰ گفت :( دیوونم کردین از دستتون پا میشم میرم دیگه نمیام هاااا😂😡)

خب در کل امیدوارم همین سال جدید معلم ما رو هم سر عقل بیاره که اینقدر سخت نگیره و با این امتحانای سختش پوست سرمونو نکنه اول سالی اخه چهار شنبه سوری کی امتحان ریاضی میده که ما میدیم ؟؟ راستش دم سال تحویلم کلاس آنلاین داشتیم من صدامو ضبط کرده بودم دیگه بعدش اون میگفت آگاتیا  کد ۴۵ کجایی تنبل خانوم ؟ گوشی منم میگفت حاضرم خانم معلم منم تو خواب جیغ میزدم جوکر منو نخوره😂😧 در کل سر کار گذاشتن خانوم معلما کار باحالیه یعنی آدم دلش خنک میشه دیگه😆

حالا یه چیز دیگه گفتم توضیح بدم قاطی نکنین

اسم اصلی من آگاتیاست ولی به اسم گلسا خیلی علاقه دارم و مامی جونم منو گلسا صدا میزنه یعنی از اول قرار بوده اسمم گلسا باشه و طی ماجرای طولانی که بعدا توضیح میدم الان شدم آگاتیا دیگه😅

حالا شما هرچی راحتین منو صدا کنین

و مهم تر از این معلم ما خانم ورزشمونه که خدا برای گرگ بیابون نازلش نکنه اصلا یه وعضیه دیگه نگم براتون میگه هم زمان هم بسکتبال بازی کنین هم دبل اندر بزنین😑 یکی نیست بهش بگه آخه خانم عزیز مایکل جانسونم نمیتونه هم بسکتبال بزنه هم دبل اندر وااای به حال من که جونم نمیگیره آب بخورم تازه اونم وقتی که ۱ ساعت از سال تحویل گذشته و کلی عیدی منتظر منن😕 ولی خدا بخواد مامیم زنگ زد گفت مریضه در حالی که من بومبایا تو گوشم داشتم بالا پایین میپریدم😅

ولی به جان خودم چرا همه این تکلیفای سختو انداختن سال تحویل به جای اینکه تعطیلمون کنن؟؟؟!!!! 

سال تحویل سنجابا هم تعطیلن وااای به حال ما😪

بعدشم مگه اخه ما چه گناهی کردیمسخت گیر ترین معلمای کشور شدن مال ما 😕 اون از معلم ادبیاتمون که گفته کل متن کتابو باید حفظی بخونین، اون از معلم علوم که گفته باید فسیل ماهی پیدا کنین ، اون از معلم اجتماعیمون که گفته جد و آباد مغول و هلاکو و پدر پدرشونو باید بهش ارائه بدیم، اینم از معلم هنر که گفته باید عصر عاشورا رو براش بکشیم ولاغیر😑

به خدا دیگه جگیرمون دراومد😢

حالا دیگه مغز شما رو نخورم

چندتا عکس✌

فقط عکس پنجمی😂

خب فعلا تا پست بعدی 

⍟٭...✪✫✬✰★✰✬✫✪...٭⍟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)